Elektroninių ir popierinių dokumentų valdymas, tvarkymas, archyvavimas, naikinimas ir saugojimas švietimo įstaigose
Remiantis 2013-03-13 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 228, Ministerijos, Vyriausybės kanceliarija , Vyriausybės įstaigos ir įstaigos prie ministerijų, kitos Vyriausybei atskaitingos valstybės institucijos ir įstaigos nuo 2016-01-01 privalo vietoj korespondencijos siuntų tarpusavyje ir kitiems juridiniams asmenims, ir fiziniams asmenims siųsti tik elektronines siuntas per e-siuntų pristatymo sistemą. Rekomenduoti šį nurodymą Valstybei neatskaitingoms institucijoms ir savivaldybių įstaigoms. Siekiant sumažinti popierinių dokumentų apyvartą ir su jų rengimu, ir saugojimu susijusias išlaidas įstaigos, ir organizacijos skatinamos keistis elektroniniais dokumentais. E-siuntų pristatymo sistema siekiama paskatinti elektroninių dokumentų naudojimą Šalies mastu.
Seminaras skirtas
Darbuotojams, atsakingiems už dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą.
Seminaro trukmė - 6 ak. val.
Seminaro metu nagrinėjamos temos
Dokumentų valdymo proceso teisinis reglamentavimas, teisės aktų redakcijos;
Vadovo atsakomybė, dokumentų valdymo procesų organizavimas, reglamentavimas ir įteisinimas įstaigoje;
Dokumentų sąvokos, rūšys, elektroniniai parašai – praktinis naudojimas;
Popierinių dokumentų bylų vertimas ir išsaugojimas elektronine forma;
Dokumentų valdymo sistema, kaip pasirinkti? Privalomos ir galimos elektroninių sistemų funkcijos;
Elektroninių dokumentų rengimo procedūra (rengimas, derinimas, užduočių kontrolė, pasirašymas);
Dokumentų registravimas ir tvarkymas. Užbaigtų bylų apskaita, elektroninių dokumentų saugojimas;
Dokumentacijos plano sudarymas ir papildymas;
Dokumentų valdymo pokyčių laukiami rezultatai, praktinis taikymas šiandien.
Beje, esant poreikiui suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.
Mokymus veda
UAB Klaipėdos apskaitos mokyklos dokumentų valdymo specialistė - Rasa Rockinienė.
Artimiausios seminaro datos ir registracija - Mokymų kalendoriuje